Celebració dels 325 anys d’Escola Pia a Balaguer i 40 anys a l’edifici nou


Aquest any l’Escola Pia de Balaguer està de celebració. Fa 325 anys que està present a la ciutat i 40 anys que va inaugurar l’edifici actual. Per aquest motiu, organitzem  una jornada festiva per compartir moments, recordar anècdotes i gaudir plegats.
🗓️ La festivitat està programada pel proper 27 d’abril. Serà un dia de retrobament: exalumnes, antic personal de l’escola, famílies…  Per aquest dia hi ha previstes un seguit d’activitats i un dinar de germanor. A continuació, podeu trobar tota la programació prevista per aquest dia!
Els qui estigueu interessats en assistir-hi cal que feu la inscripció al formulari per tal de poder fer una previsió de l’afluència.
Us recomanem adquirir la samarreta de la jornada, podreu trobar uns models a la porteria de l’escola o a les xarxes socials!

Moltes gràcies i esperem veure-us el 27 d’abril!