LA VIDA A L'ESCOLA

GRUPS MOU-TE: Activitat, d’una hora setmanal, adreçada a alumnes de 5è de Primària a 4t d’ESO. Es pretén fomentar el treball en grup i la sensibilitat social i oferir una manera de veure les coses des dels valors cristians.

LA CAMPANYA: Cada any l’escola té un lema compartit per tota l’escola. El lema es tria sempre per ajudar-nos a treballar els valors.

FESTIVAL DE LA SOLIDARITAT: Activitat dissenyada per fer créixer en l’alumnat la sensibilitat pels temes socials i la seva col•laboració amb organització Fundació Educació Solidària.

JOCS FLORALS: Festa de les lletres i les arts plàstiques que se celebra per Sant Jordi.

CELEBRACIÓ DE LES FESTES POPULARS: A l’escola tenen ressò les diferents festes de l’any: Castanyada, Nadal amb el patge i la soca, Festa Major, Carnestoltes, Sant Jordi, Sant Josep de Calassanç, Festa de final de curs, orles, etc...

MISSA FAMILIAR: Un diumenge al mes a l’escola se celebra una missa destinada a tota la família.

CATEQUESI DE COMUNIÓ DE CONFIRMACIÓ: preparació duta a terme per pares, avis i professors voluntaris.

CONFERÈNCIES I CURSOS PER A PARES: Organitzades per l’AMPA, s’ofereixen conferències sobre temes d’interès, des del punt de vista educatiu, cultural o social.

SORTIDA FAMILIAR CULTURAL: Sortida familiar cultural que l’AMPA organitza cada any buscant una visita cultural que sigui d’interès per a tota la família.

SORTIDES FAMILIARS DE CLASSE: Sortides organitzades pels pares delegats de cada classe, amb la finalitat de fomentar la relació entre les famílies.

FULL INFORMATIU: Full informatiu escolar mensual que ens permet donar a conèixer la vida de l’escola i ser un espai d’intercanvi d’opinions.

PLA MUNICIPAL DE DINÀMICA EDUCATIVA: participació en les activitats que complementen el currículum de l'alumnat organitzades per l'Ajuntament de Balaguer i el Servei Educatiu de la Noguera.