Centre concertat per la Generalitat de Catalunya. NIF: R-2500253-F. Inscrita en el Registre d’entitats religioses del Ministeri de Justícia amb el número 004967. Avís legal

dilluns, 5 de novembre de 2018

La Castanyada de la Llar d'Infants

La tardor arriba i l'escola es transforma. Apareixen fulles al pati que han caigut dels  arbres i comença a fer una mica més de fred. Amb els treballs realitzats a la classe hem decorat el vestíbul, que de mica en mica ha anat agafant els colors propis de l'estació i, fa molt goig oi? Us heu fitxat qui ens ha acompanyat aquests dies? Doncs síiii, La senyora Castanyera!!
Com cada any, quan arriben aquestes dates, ens disposem a gaudir d’una festa tradicional: La Castanyada! Que les famílies, els alumnes i  el professorat preparem amb molta il·lusió.
El dimecres 31 d’octubre vam començar el matí fent de cuiners elaborant les típiques postres d’aquesta festa: els panellets!!. De sobte van trucar a la porta i els nens/es de primària ens van cantar cançons en anglès sobre Halloween.
Seguint la festa ens vam disfressar de castanyeres i varem sortir al vestíbul per escoltar el conte de “Castanyes amb banyes” de la veu de la senyora Castanyera. En agraïment els infants de la Llar van cantar i ballar les danses típiques i van marxar cap a casa,  cadascú amb la seva manualitat!!