Centre concertat per la Generalitat de Catalunya. NIF: R-2500253-F. Inscrita en el Registre d’entitats religioses del Ministeri de Justícia amb el número 004967. Avís legal

divendres, 19 d’octubre de 2018

Setembre! Cap a l'escola!

Comença un nou curs ple de reptes i il·lusions tant pels infants com per a totes les famílies de la nostra Llar d'Infants. L'adaptació a l'escola és un període emocional molt intens per a tots i totes però especialment per als petits de la casa. És el moment on s'estableixen els primers vincles amb les mestres i amb els que seran els seus companys/es de batalla!! Per això, valorem la importància de mimar-los cada dia per tal de possibilitar emocions positives envers l'escola que els desperti sentiments de confiança i benestar. Ens omple d'emoció en aquest primer mes veure com cada matí els infants entren amb un pas cada vegada més ferm i decidit, alguns amb alguna llàgrima a l'entrar però que de seguida es converteix en un somriure a la cara esperant la nostra complicitat amb la mirada, un gest o una paraula dolça.