dimarts, 24 d’abril de 2018

Sant Jordi 2018

Ahir, com cada any, l'escola va celebrar Sant Jordi. Com ja sabeu és un dia on es fan activitats diferents a les dels altres dies. Aquest curs durant les primeres hores els alumnes de llar d'infants i d'infantil van visitar l'ambientació de Sant Jordi de l'escola i després van ballar danses. Els alumnes de primària i secundària van pintar mandales que van servir per decorar les finestres de les classes. Posteriorment els alumnes de primària van poder gaudir d'una obra de teatre i els de secundària van escoltar, cantar i interpretar poemes musicats. A l'hora d'esmorzar tots vam menjar pa amb xocolata desfeta. Després els alumnes de primària van jugar a descobrir personatges de contes, els alumnes de 4t de primària van fer la presentació als alumnes de 1r, 2n i 3r del seu itinerari d'aprenentatge i els de 5è i 6è van sortir a donar un tomb pels carrers i places de Balaguer per gaudir de les parades de llibres i de l'ambient de festa. Mentrestant els alumnes d'infantil van divertir-se amb una obra de teatre i els de 1r 2n i 3r de secundària van dibuixar, en grups, grafitis relacionats amb la festa. Els alumnes de 4t d'ESO van fer un concurs de recitar poemes i després també van anar a gaudir de la festa a les paredes del passeig. A la tarda hi van haver jocs de diferents tipus,  "passaparaula" pels més grans i el lliurament de premis de dibuixos, poemes, i prosa sobre el tema "Obrim la finestra".