dimecres, 21 de març de 2018

Descobrint l'Univers!

Els alumnes de 5è hem acabat el tema de l'univers! La cloenda han estat tres manualitats relacionades amb l'òrbita celeste. Aquestes són les opinions d'alguns dels alumnes que les estan fent:
“Estic fent un sistema solar en que els planetes poden girar al voltant del sol gràcies a unes bobines metàl·liques. És molt divertit però costa bastant, hi ha molta feina. Amb els meus companys ens ajudem per fer-ho tots el millor possible. Quan tenim un problema el resolem entre tots pensant  com ho podem fer”.
Jan Peries
“Alguns estem fent un mòbil de l’univers que és també molt bonic i divertit. En una plataforma de cartró hi hem enganxat un firmament i amb fil de pescar hi pengen cadascun dels planetes, interiors i exteriors. Tots ens hem ajudat en moments en que no podíem fer els nusos al fil o havíem perdut alguna de les peces”.
Berta Mercé
“El Lapbook és el tercer treball. És un llibre gegant i personalitzat. Cadascú fa el seu i decideix quina informació bàsica de l'univers hi surt i on i de quina manera li volem fer sortir. També ens hi ajudem i compartim idees, n'hi ha que són més creatius que d'altres... Fins i tot algú hi ha inclòs un joc i tot! A tots en quedarà genial!"
Gerard Hernández
Quan els acabem us penjarem fotos perquè vegeu quina “xulada”!!