Centre concertat per la Generalitat de Catalunya. NIF: R-2500253-F. Inscrita en el Registre d’entitats religioses del Ministeri de Justícia amb el número 004967. Avís legal

dimecres, 21 de febrer de 2018

Plantada d'arbres a les Franqueses

El passat dimarts dia 13 de gener amb els alumnes de 4t A i 4t B de primària va tenir lloc de nou la tradicional plantada d'arbres que fem sempre en aquestes dates a la zona de Les Franqueses. Els alumnes es van dividir en dos grups i van poder gaudir de dues activitats ben diferents però que es van complementar a la perfecció. Una de les activitats va consistir en plantar cada alumne individualment  un arbre i se'ls va convidar a tenir-ne cura d'ells sempre que vagin a visitar Les Franqueses. Van poder plantar diverses espècies d'arbres: oms, àlbers, lledoners...
Acte seguit van canviar d'activitat i van poder gaudir d'una visita i una extensa explicació del monestir de Les Franqueses. Els alumnes tenien un petit dossier per anar observant i anotant les diverses informacions.Va ser una jornada de convivència molt agradable per tots.
4t A i B de Primària