divendres, 1 de desembre de 2017

Donació de sang a l'escola

Pares, mares, professors, tiets i, fins i tot, alguns avis van participar dimecres en la donació de sang que ha organitzat l'escola, concretament els alumnes de 2n d'ESO, i el Banc de Sang i de Teixits. Ja fa uns dies que els alumnes estan organitzant la campanya i el dimecres van fer de voluntaris atenent les persones que anaven venint ajudant-los a completar l'enquesta, acompanyant-los en tot allò que necessitaven i en atendre'ls, amb una mica de piscolabis, al final de la donació. Ara només ens queda donar les gràcies a tothom que hi va col·laborar i animar a altres persones a participar-hi. GRÀCIES.