diumenge, 26 de novembre de 2017

Visita a Àgape dels alumnes de 4t d'ESO

El passat dimecres 22 de novembre els alumnes de 4t d'ESO vam visitar la seu d'Àgape, una associació formada per Creu Roja, Càritas i el Consell Comarcal que treballen coordinadament per donar un bon servei a la població, especialment a la més desafavorida. Van crear un banc d'aliments centralitzat en un sol local  que va permetre a les tres entitats derivar aquelles persones que necessiten aquesta ajuda.
Allà ens esperava el Miquel Trilla que ens va fer un petit tour per les instal·lacions i ens va explicar el concepte de Àgape. Al final de tot el Miquel ens va obsequiar amb el seu llibre i ens va fer unes quantes dedicatòries.
Manel Ramos Sellart