Centre concertat per la Generalitat de Catalunya. NIF: R-2500253-F. Inscrita en el Registre d’entitats religioses del Ministeri de Justícia amb el número 004967. Avís legal

dimecres, 29 de novembre de 2017

Campanya de donació de sang 2017

Aquest curs, un any més, els alumnes de 2n d'ESO conjuntament amb el Banc de Sang i Teixits de Lleida organitzem la donació de sang a l'escola. Els alumnes ja fa dies que estem realitzant activitats per dissenyar la campanya de divulgació. Entre les activitats que s'han realitzat hi ha la creació d'un eslògan i d'un logo, l'elaboració d'una falca publicitària i una enquesta i la confecció de l'obsequi per als voluntaris. Totes aquestes activitats s'han realitzat en grups de treball cooperatiu a les hores de les matèries implicades. A l'hora de català hem aprés com ha de ser un eslògan i les parts que té una notícia. A l'hora de plàstica hem vist quines característiques havia de tenir un logo. A tutoria hem elaborat l'obsequi per als voluntaris i a la de matemàtiques hem elaborat l'enquesta. A més hem anat a gravar la falca publicitària a ràdio Balaguer i els de Balaguer TV van venir-nos a gravar el passat divendres perquè expliquéssim com havíem dut a terme la campanya.

Falca publicitària a Ràdio Balaguer