dimecres, 29 de novembre de 2017

Campanya de donació de sang 2017

Aquest curs, un any més, els alumnes de 2n d'ESO conjuntament amb el Banc de Sang i Teixits de Lleida organitzem la donació de sang a l'escola. Els alumnes ja fa dies que estem realitzant activitats per dissenyar la campanya de divulgació. Entre les activitats que s'han realitzat hi ha la creació d'un eslògan i d'un logo, l'elaboració d'una falca publicitària i una enquesta i la confecció de l'obsequi per als voluntaris. Totes aquestes activitats s'han realitzat en grups de treball cooperatiu a les hores de les matèries implicades. A l'hora de català hem aprés com ha de ser un eslògan i les parts que té una notícia. A l'hora de plàstica hem vist quines característiques havia de tenir un logo. A tutoria hem elaborat l'obsequi per als voluntaris i a la de matemàtiques hem elaborat l'enquesta. A més hem anat a gravar la falca publicitària a ràdio Balaguer i els de Balaguer TV van venir-nos a gravar el passat divendres perquè expliquéssim com havíem dut a terme la campanya.

Falca publicitària a Ràdio Balaguer