dilluns, 30 d’octubre de 2017

Inici de Campanya

El passat dilluns 30 d'octubre ens vam reunir al pati de l'escola tots els alumnes, docents i personal del PAS per celebrar l'inici de campanya de pastoral. El lema de la campanya d'enguany és “Enganxa't al tren”. L'equip de pastoral de l'escola us vol convidar a iniciar un viatge amb tren que serà fascinant, enriquidor, meravellós….en què tots hi tenim cabuda (alumnes, mestres, pares, padrins….). Per pujar en aquest tren heu de ser actius, juganers, estudiants, participatius i no us podeu quedar fora mirant com passa.
Us convidem a pujar al tren de la vostra vida i no ho fareu sols, sinó que estareu molt ben acompanyats dels vostres amics, família i companys de classe entre d'altres.
Si no hi pugeu us en penedireu per sempre, i sobretot no hi baixeu mai perquè dura poc el viatge.
Durant el trajecte ens anirem trobant estacions com l'amor, la solidaritat, l'amistat ,la gratitud, la tolerància, el respecte, l'esperança i la il·lusió….gaudiu en cadascuna d'elles en tota la seva plenitud.
I sobretot vosaltres, alumnes de l'escola, gaudiu al màxim amb el vostre padrí/na i fillol/la d'aquesta trepidant aventura que us proposem.
Continueu sent feliços i recordeu, enguany: “Enganxa't al tren”.
Cançó Campanya
Daniel Valls