dissabte, 3 de juny de 2017

Resultats de la les proves CANGUR

Enguany ens hem de felicitar dels resultat obtinguts a la prova cangur  consistent en una prova de 30 reptes matemàtics de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.
La majoria d'aquests reptes són de lògica i diferents dels problemes tradicionals que trobem ens els diferents llibres de matemàtiques.
Cal fer esment, en primer lloc, de l'alumna Laura Rodríguez Jordán, de 1r d'ESO, que ha aconseguit una menció específica en la seva categoria per quedar en la posició 205 de més de 20000 participants (representa que tant sols un 1% dels alumnes de 1r d'ESO que es van presentar a aquestes proves han tret una nota superior).
També voldríem destacar al Josep Ma. Rovira Solé, de 2n d'ESO,  per haver quedat en la posició 255 (tant sols l'1,34% l'han superat en millor puntuació del seu nivell) i al Josep Ma. Babot Farré, de 3r d'ESO, classificat en la posició 352 (superat tant sols pel 2,10% dels alumnes del seu nivell)
A tots ells la més sincera enhorabona i felicitar també a tots els alumnes presentats i engrescar-los a continuar treballant i exercitant la lògica tot fent diferents reptes matemàtics.