diumenge, 21 de maig de 2017

Comença el SUMMEM

Com ja sabeu, durant aquest tercer trimestre hem iniciat el projecte SUMMEM als cursos pilot de P3 i 3r de primària. L'itinerari d'aprenentatge "Les plantes s'assemblen a mi?" dels alumnes de tercer es va iniciar amb una visita als vivers Pla on van realitzar tres microtallers. El primer va ser l'elaboració d'alcohol de romaní, el segon va ser la identificació i recompte d'arbre fruiters i en el tercer van plantar esqueixos i llavors que veuran créixer durant el trimestre.
Per altra banda els alumnes de P3, dins l'itinerari "Què era el pa abans de ser pa?", ja han començat a experimentar. Han observat com és per fora i com és per dins i han manipulat els ingredients. Per descobrir com es fa el pa realment han necessitat l'ajuda d'un expert i és per això que van visitar el forn de la Inalba, on després de veure tot el procés d'elaboració del pa es van poder endur a casa un tros de massa per poder coure al forn.