dimarts, 25 d’abril de 2017

Cantem caramelles!

Durant els dies 6 i 8 d’abril, un grup de cantaires de l' escola format per alumnes de primària,van tornar a interpretar les cançons de caramelles. Amb molta il·lusió van preparar el repertori que s’ hauria d’ interpretar a les residències i pels carrers de Balaguer.
Les primeres cantades van ser dijous dia 6 a les residències de Sta. Maria i St. Domènech, on els avis van recordar temps passats escoltant les tradicionals cançons de Pasqua.
Durant dissabte dia 8, la colla de caramellaires, vestits de catalanets i catalanetes, van amenitzar el dia de mercat a la plaça Mercadal i per diferents punts del carrer d' avall i del carrer Major, cantant les caramelles davant d’ un públic espontani que gratament s'anava sorprenent en escoltar aquestes cançons populars.
I com marca la tradició, no podia faltar passar el cistellet! Tothom qui va col·laborar amb el cistell ve rebre com a detall un punt de llibre, el disseny del qual va ser a càrrec del Marc Gregori, alumne de 3r d' ESO.  Amb les aportacions econòmiques recollides es farà un donatiu a l' organització «Posa't la gorra».
Davant de l’ èxit aconseguit, només resta felicitar als cantaires i animar-los a repetir l’ experiència el curs vinent!