19 de març 2017

De ruta pel Balaguer Medieval

El passat dimecres 15 de març, els alumnes de 2n d 'ESO vam fer una sortida pels carrers de Balaguer. Vam realitzar diverses activitats una de les quals va ser anar al Museu, on allí vam conèixer la història de la nostra ciutat. Més tard vam endinsar-nos pels carrers de la nostra vila, on vam fer una ruta pels llocs més emblemàtics com la Muralla, Santa Maria entre d'altres, i vam poder descobrir curiositats i anècdotes. Aquesta activitat ens va ajudar als alumnes de 2n a conèixer llocs desconeguts i a apreciar-los i a valorar-los. En conclusió, ha estat una sortida que ens ha permès connectar el nostre passat amb els nostre present.
Laura Alós