dimecres, 25 de gener de 2017

Un experiment de gratitud

El passat dia 23 de febrer va tenir lloc a la capella de l'escola la xerrada titulada "The Science of Happiness. Un experiment de gratitud" dirigida als nostres alumnes de secundària. L'activitat s'emmarca, juntament amb altres accions,  dins la setmana prèvia al DENIP, i va ser conduïda per l'Aida Gené, ex-alumna de l'escola. Després d'una petita presentació, el taller es va iniciar amb un vídeo d'introducció que ens portaria a una posterior reflexió. El vídeo mostrava un "experiment", es demanava a un grup de voluntaris que pensessin quina persona els havia marcat més en la seva vida, després els demanaven que escrivissin una carta d'agraïment, posteriorment els facilitaven un telèfon perquè contactessin amb ells i els llegissin la carta, finalment havien de dir com s'havien sentit després de fer-ho. Posteriorment alguns alumnes i els professors vàrem poder comprovar, en sortir "voluntaris" la sensació que es produeix en rebre els agraïments dels altres assistents a la xerrada. Una experiència que, tots plegats, no estem massa acostumats a experimentar.