divendres, 27 de gener de 2017

3r d'ESO visita l'empresa Ous Baldomà

Els alumnes de 3r d'ESO van visitar ahir l'empresa Ous Baldomà. Amb aquesta activitat es posava punt i final a un treball sobre el sector industrial. Considerem important aprofitar l'entorn proper per assolir aquells continguts més teòrics que es treballen a l'aula. La visita va ajudar els alumnes a saber què és el que s'amaga darrera d'aquella capsa d'ous que comprem al súper, a part d'un producte de molta qualitat, tot un procés industrial que el fa possible. La valoració que el nostre alumnat en va fer va ser molt positiva. Una experiència que ens agradaria repetir.