12 de desembre 2016

Dóna sang, dóna vida

El passat dimecres dia 7 de desembre, els alumnes de 2n d'ESO, juntament amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya, van organitzar una campanya de Donació de Sang a l'escola. Els alumnes es van cuidar de tot, dels preparatius, de la publicitat, dels detalls, i fins i tot van participar el mateix dia 7 tot donant instruccions als diferents donants que acudien aquell dia. Cal remarcar que en les setmanes anteriors, havien rebut formació i havien pres consciència de la importància que té el fet de donar sang, donada la mancança que hi ha en l'actualitat. La jornada va ser tot un èxit de participació, arribant fins a les 42 donacions en total, de les quals 10 eren de donants nous. Els representants del Banc de Sang i Teixits de Catalunya van quedar meravellats de la solidaritat de les nostres famílies, tot ressaltant que havien superat en escreix les expectatives que s'havien creat. A partir d'ara, aquesta iniciativa es pretén repetir any darrera any. Gràcies a tots vosaltres un cop més per la vostra solidaritat.