28 d’octubre 2016

Els alumnes de 4t d’ESO visiten Àgape

El passat dimecres dia 5 d'octubre, vam fer una visita al local Àgape, Recapte d'Aliments Solidaris de la Noguera en la qual els  alumnes de 4t d’ESO participem de manera voluntària. Cal recordar que el projecte Àgape va néixer amb la col·laboració de Càritas, Creu Roja de la Noguera i el Consell Comarcal de la Noguera en la seva unió per al repartiment d'aliments. També es va parlar de l'origen dels aliments que es donen de forma gratuïta provinents de la Federació Espanyola de Bancs d'Aliments i l'Associació de Comerciants de Balaguer.  Laia Marín, tècnica responsable del projecte i col·laboradora per part del Consell Comarcal de la Noguera, juntament Miquel Trilla un altre col·laborador per part de Càritas ens van parlar dels objectius que persegueix el projecte , així com el circuit  que han de fer els usuaris que demanen l'ajuda alimentària, i com els ajudarem  nosaltres,  els voluntaris. Finalment, vam acabar la visita observant el local on  hi havia diferents compartiments depenent  de l'aliment que s'emmagatzemés.

Nora Hachimi