Centre concertat per la Generalitat de Catalunya. NIF: R-2500253-F. Inscrita en el Registre d’entitats religioses del Ministeri de Justícia amb el número 004967. Avís legal

dimarts, 14 de juny de 2016

Festa Final de curs 2016

Dissabte passat, un any més, vam celebrar la Festa de Final de curs de l'escola. L'inici  va ser a les quatre de la tarde on els nens i nenes de l'escola van poder divertir-se amb la festa de l'escuma. Cal a les set es van iniciar les actuacions dels alumnes, des de P1 fins a 3r d'ESO. Els alumnes de 4t d'ESO van ser els responsables de la presentació del festival. I després del sopar.... l'escala en hifi, amb  les actuacions de mares, pares i professores. La festa es va acabar amb una petita sorpresa, el Toni i la Elise una parella que ens van ensenyar alguns balls llatins.