01 de maig 2016

VII Gimcana Lingüística de la Noguera

La VII Gimcana Lingüística de la Noguera va tenir lloc el passat 27 d’abril, al Teatre Municipal de Balaguer.
L’activitat, emmarcada dins els Plans Municipal i Comarcal de Dinàmica Educativa, va estar organitzada amb la participació del Consorci per a la Normalització Lingüística del Consell Comarcal de la Noguera, l'Ajuntament de Balaguer i el Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera.
Van participar equips de quatre alumnes de segon d'ESO de l’Institut de Ponts, l’Institut Ciutat de Balaguer, l’Institut Almatà, Vedruna Balaguer i l’Escola Pia.
Durant el concurs l’alumnat va superar un conjunt de proves on es potenciava l’aprenentatge de la llengua catalana de manera lúdica i engrescadora.
L'equip de l'escola format pels alumnes Guillem Castellarnau, Josep Sala, Anna Víctor i Núria Voltes va quedar en segona posició.