29 de maig 2016

L'escola al dia

Els alumnes de l'escola participen en el programa de Balaguer Televisió "L'escola al dia", un informatiu realitzat pels alumnes dels diferents centres escolars de Balaguer en el marc del taller “La Televisió a l’Escola”. Es tracta d’una activitat del Pla de Dinàmica Educativa on hi participaran tots els centres educatius de la ciutat.
En aquest cinquè informatiu, els alumnes l’Escola Pia de Balaguer elaboren dos notícies relacionades amb l’actualitat del centre. Amb l’assessorament dels professionals de Balaguer Televisió, els escolars graven, redacten i editen les diferents peces per a l’informatiu. En aquest cas, s’expliquen l’assoliment de l’etiqueta d’escola verda per part del centre i el projecte d’acompanyament impulsat pel departament pastoral del Col·legi, “junts anem més lluny”.