29 de maig 2016

Diada Olímpica 2016

Els alumnes de secundària de l'escola, juntament amb alumnes d’ESO de tots els centres educatius de Balaguer i Bellcaire van participar el divendres passat a la IX Diada Olímpica, una jornada que vol fomentar la cohesió entre l’alumnat de la ciutat, tot aprofitant els valors que transmet l’esport: companyonia, cooperació, respecte, superació, responsabilitat o autoestima.
Durant tot el dia, els equipaments municipals (Molí de l’Esquerrà, poliesportiu, camp d’esports i pavelló d’Inpacsa) van acollir tot tipus d’activitats i competicions esportives: bàsquet, futbol, futbol sala, natació, bàdminton, hip-hop, tennis taula, escacs o hoquei.
La Diada Olímpica és la culminació d’un programa d’activitats que es van desenvolupant durant tot l’any, que persegueix el foment de l’esport de base, la formació en valors dels joves, la cohesió social i la pràctica d’esports poc habituals. També s’han fet xerrades sobre salut, esport i alimentació.