dimarts, 17 de maig de 2016

Broadstairs 2016

Els/les alumnes de 3r d' ESO han gaudit d' una estada a Broadstairs (Anglaterra). A més de millorar la comprensió i expressió en llengua anglesa, han viscut de ben a prop els costums i rutines dels anglesos, perquè han estat allotjats amb famílies locals. Als matins assistien a classes a l' escola "Broadstairs English Centre", on de manera lúdica han pogut perfeccionar l' idioma. Desprès del "lunch", les activitats han estat molt variades: jocs d' observació de l' entorn, karaoke, teatre, "boxercise", arts marcials, jocs a la platja... També van a anar a 2 excursions; una tarda a Canterbury i un dia sencer a Londres, on van visitar alguns dels llocs més emblemàtics de la capital com el Big Ben, Picadilly Circus, Trafalgar Square, Covent Garden o el palau de Buckingham. Tot plegat ha estat una experiència fantàstica i plena de bons moments que sempre recordaran.