divendres, 20 de maig de 2016

Balaguer acull una nova edició de la Jornada d’Esport i Convivència

Balaguer ha acollit aquest divendres, 20 de maig, una nova edició de la Jornada d’Esport i Convivència. Prop de 1.200 alumnes de 6è de primària de les diferents Escoles Pies de Catalunya s’han aplegat a la capital de la Noguera per compartir una diada esportiva. Els alumnes han pogut participar en diferents activitats com futbol, bàsquet, rocòdrom, atletisme, natació, entre d’altres. Alhora, un grup de 30 alumnes han realitzat un taller de periodisme per poder fer un bon reportatge fotogràfic de la jornada. Per concloure aquesta trobada, alumnes i professors han pogut gaudir d’un espectacle de trial a càrrec dels campions del món Jordi Pascuet i Marcel Justribó.