26 d’abril 2016

Tretzè Premi Pilarín Bayés

L'alumna Maria Pedra Cabezas de 5è de primària han estat una dels quinze premiats pel jurat del tretzè premi Pilarín Bayés organitzat per l'Editorial Mediterrània.
La Maria, sota el pseudònim Fog, ha guanyat el premi amb el seu conte En Fog.
La solidaritat va ser el tema proposat per l'organització del Premi de contes escrits per nens i nenes, que convoca Editorial Mediterrània i l’Obra Social de Sant Joan de Déu, adreçat a escolars d’educació primària de Catalunya.
Els contes premiats seran publicats per Editorial Mediterrània il·lustrats per la Pilarín. Als crèdits, hi apareixeran els noms i cognoms dels autors dels textos publicats, així com la seva edat, l’escola, la població i el/la mestre/a o coordinador/a. També es farà esment de les altres escoles que hagin participat en el premi Pilarín Bayés.
Els premiats obtindran 10 exemplars del seu conte editat. Les escoles a les quals pertanyin els guanyadors rebran un lot de llibres de l’editorial.
Es convocarà totes les escoles participants a una gran festa que tindrà lloc a finals del mes de maig per fer el lliurament dels premis als autors dels contes guardonats.
Moltes felicitats!!!