dimecres, 27 d’abril de 2016

Taller EFPSA a 3t i 4t d'ESO

Avui, dimecres 27 d’abril dues alumnes universitàries de psicologia, l’Helena i la Irene ens han ofert un taller educatiu anomenat “MindtheMind: combatent l’estigma dels trastorns mentals”, que forma part de la campanya de la EFPSA (Federació Europea d’Associacions d’Estudiants de Psicologia) amb la finalitat de facilitar la difusió d’informació sobre els trastorns mentals, eliminant estigmes sobre ells  i creant un impacte positiu en la societat.
El taller ha estat dissenyat per als alumnes de 14 a 18 anys per tal de crear consciència dels problemes de salut mental, promoure el debat per eliminar l’estigma i fomentar l’empatia cap a tots els individus afectats per trastorns mentals, una de quatre persones a la nostra societat.