Centre concertat per la Generalitat de Catalunya. NIF: R-2500253-F. Inscrita en el Registre d’entitats religioses del Ministeri de Justícia amb el número 004967. Avís legal

diumenge, 24 d’abril de 2016

Sant Jordi 2016

Com tots ja sabeu els dia de Sant Jordi és un dia especial on l'escola organitza diverses activitats perquè els infant i joves puguin gaudir al màxim d'aquesta diada.
A primera hora els alumnes d'infantil i primària van visualitzar contes sobre Sant Jordi, mentre els alumnes de secundària preparaven les "paradetes" de les quals els alumnes de cursos inferiors en gaudirien posteriorment.
A partir de quarts de dotze el pati es va omplir de nens i nenes emocionats per descobrir els tallers i jocs que els alumnes més grans els havien preparat.
A la tarde hi ha haver el lliurament de premis dels dibuixos i les redaccions. L'acte va ser presentat, com no, pel cavaller Sant Jordi i la princesa i  va estar estar amenitzat per una cantada de cançons d'un grup de alumnes de l'Escola dirigits per l'Olga Orduna.
Aprofitem per donar les gràcies i felicitar els membres de la comissió per la seva tasca d'organització.