diumenge, 24 d’abril de 2016

Sant Jordi 2016

Com tots ja sabeu els dia de Sant Jordi és un dia especial on l'escola organitza diverses activitats perquè els infant i joves puguin gaudir al màxim d'aquesta diada.
A primera hora els alumnes d'infantil i primària van visualitzar contes sobre Sant Jordi, mentre els alumnes de secundària preparaven les "paradetes" de les quals els alumnes de cursos inferiors en gaudirien posteriorment.
A partir de quarts de dotze el pati es va omplir de nens i nenes emocionats per descobrir els tallers i jocs que els alumnes més grans els havien preparat.
A la tarde hi ha haver el lliurament de premis dels dibuixos i les redaccions. L'acte va ser presentat, com no, pel cavaller Sant Jordi i la princesa i  va estar estar amenitzat per una cantada de cançons d'un grup de alumnes de l'Escola dirigits per l'Olga Orduna.
Aprofitem per donar les gràcies i felicitar els membres de la comissió per la seva tasca d'organització.