diumenge, 24 d’abril de 2016

La sortida amb cavalls de 3r i 4t de primària

El passat divendres dia 15 d'abril els alumnes de 3r i 4t de primària, van anar d'excursió al centre hípic de Tàrrega.
Allí van visitar totes les instal·lacions i els van donar explicacions de com s'ha de tractar un cavall i de les atencions que requereixen, com per exemple la neteja de les mans i els peus i de com cal raspallar aquests animals.
Acte seguit, els alumnes van veure com un cavall blanc anomenat "Arturo" els feia unes demostracions d'obediència i els mostrava les diferents maneres de caminar: pas, trot i galop.
A continuació els alumnes van passar a ser els protagonistes i van poder raspallar els ponis. Un cop llestos els alumnes de cada classe es van dividir en dos grups, mente uns feien un recorregut en poni, els altres donaven un passeig en carro arrossegat també per un poni.
Després de tantes emocions i bons moments, van tenir una bona estona per jugar, dinar i estar en companyia dels companys i companyes de cicle.