dilluns, 25 d’abril de 2016

Certamen Literari Sant Jordi 2016

El 12 d'abril a les 10 del matí es va celebrat a Lapallavacara el Certamen Literari "Sant Jordi" 2016 en el marc del XXIX Pla Municipal de Dinàmica Educativa.
L'objectiu del Certamen és potenciar el català escrit i donar a conèixer els futurs valors literaris de la nostra ciutat, així com donar relleu a la festivitat i diada de Sant Jordi. Hi pot participar alumnat de 5è i 6è d'ensenyament primari i de 1r i 2n d'ensenyament secundari obligatori dels centres educatius de la ciutat de Balaguer.
Els nois i noies, de 5è i 6è de Primària i de 1r i 2n d’ESO, prèviament seleccionats pel seu centre, van disposar d'una hora i mitja per redactar el text, d'estructura i extensió lliures, però que havia de respondre al títol: "Un nou dia, una nova aventura".
Els premis es van donar a conèixer i s'entregaren el dia de Sant Jordi a les 19:15 hores a la sala d'actes de l'Ajuntament.
En Pol Solans Vidal, alumne de 6è de primària, va obtenir el segon premi en la seva categoria.
Aprofitant l'avinentesa, també es va fer el lliurament de premis del Certamen Infantil de Narració Breu "Encontats" amb l'entrega d’un diploma commemoratiu i la il·lustració original de les redaccions premiades signades per l’il·lustrador corresponent. En aquest cas va ser en Josep Sala qui va recollir el seu premi.
També van recollir el seu premi del concurs de punts de llibre la Blanca Durany, categoria infantil, l'Oriol Viola, categoria cicle inicial, Francesc Ortiz, categoria cicle mitjà i Núria Voltes en la categoria de secundària.
Moltes felicitats a tots ells.