21 de març 2016

Plantada d'arbres al Monestir de les Franqueses

Dimarts, 15 de març, el Pla Dinàmica Educativa va organitzar, com cada any “La Plantada d’un arbre” Aquest any, nosaltres els de 4t de Primària de l’escola Pia,vam plantar àlbers, al voltant del Monestir de les Franqueses, prop de la bultra i dels boscos de ribera tan abundants en aquesta zona i on els alumnes podran veure fàcilment i quan vulguin el creixement d’aquests arbres.
Al mateix matí i aprofitant la sortida ens van fer una visita guiada al monestir cistercenc,per part de la Mercè, tècnic del Servei Educatiu de la Noguera , amb el material que ja ens havien proporcionat.
Tot i que al matí semblava que no ho podríem fer perquè plovisquejava, tot va sortit rodó i els nens i nenes els hi va agradar molt.