21 de març 2016

Jocs de pati i carrer

El passat divendres dia 18 de març els alumnes de 3r i 4t de primària van assistir al pavelló d'Inpacsa per participar en la Fira de jocs de pati i de carrer, organitzada per l'Ajuntament de Balaguer.
Aquest acte consisteix en fer diversos grups d'alumnes barrejats entre totes les escoles de Balaguer. Cada grup té un acompanyant que els guia pels diferents jocs que hi ha, i cada joc té un monitor que explica als alumnes en que consisteix el joc.
Es tracta d'una jornada diferent compartint espais i jocs amb altres alumnes de la mateixa edat i de diferents centres escolars.
Els assistents van poder gaudir també d'un esmorzar saludable: una poma i una ampolla d'aigua.