dilluns, 14 de març de 2016

Escola 2.0.

Un ordinador per alumne a la classe d’Anglès de 4t d’ESO. És una de les incorporacions tecnològiques a les aules de secundària. A l’escola Pia de Balaguer hi van apostar de seguida, el que implicava una formació dels docents i un canvi de mentalitat a l’hora de treballar el temari.
La resposta d’estudiants i professors ha estat molt positiva. Els alumnes afirmen que treballen millor a través de la pantalla, tot i que això comporta, a vegades, problemes tècnics i de connexió.
Assignatures com anglès, les ciències naturals, música o tecnologia ja les fan amb els ordinadors a davant. Al costat dels portàtils però hi continuem veient paper i bolígraf. Els exercicis els fan als ordinadors però encara són les llibretes les protagonistes a l’hora de prendre apunts.
La tecnologia avança però continua sent incapaç de desplaçar definitivament el paper.