04 de febrer 2016

Presentació Projecte SUMMEM

L’Escola Pia de Catalunya va presentar dimarts el seu nou projecte pedagògic SUMMEM, que vol donar respostes educatives reals als reptes de la societat del segle XXI fent una escola adequada a les necessitats dels infants i joves, trencant motllos i apostant per l’aprenentatge interdisciplinari, per competències i cooperatiu. Està previst que en 5 anys els 20.000 nenes i nens que estudien als 20 centres de l’Escola Pia de Catalunya treballin ja amb aquesta nova eina.
Més de 400 persones van assistir a l’acte de presentació del SUMMEM conduit pel periodista Lluís Caelles on es va explicar la història, les característiques i els beneficis d’una iniciativa que implica a tota la comunitat de l’Escola Pia de Catalunya.

Llegir article complert: ARA Criatures