diumenge, 25 d’octubre de 2015

Inici de Campanya

Junts anem més lluny? Junts anem més lluny! Sí, sí... sense cap mena de dubte. Junts anem més lluny. I aquesta vegada ho hem practicat abans de donar el tret de sortida a la nostra campanya. Com? Doncs per començar venint aquí al teatre a fer el nostre inici de campanya. Us sembla que tots els alumnes de l'escola, TOTS haguéssim pogut venir fins aquí si no haguéssim posat en pràctica el nostre lema? No haguéssim pogut i no ho haguéssim aconseguit pq els nens i nenes d'infantil només amb les senyoretes no haguessin pogut arribar, en tan poca estona i a peu, no. Però ens hem organitzat i els més grans us heu responsabilitzat dels petits i els heu agafat de la mà i els heu ajudat a travessar i els heu dut l'esmorzar i... ja som aquí i no ha suposat per ningú cap esforç extra, perquè ho hem fet junts!
Per fer el símbol de la campanya, us sembla que si haguessin estat treballs individuals, haguessin sortit aquests símbols tan xulos? Si només haguessin participat els alumnes de cursos més petits, si no haguéssim fet grups amb alumnes més grans o amb l'ajuda dels pares... haguessin sortit aquests símbols? Però Junts anem més lluny!!! I d'això en tenim moltes, moltes mostres. Amb la donació d'un particular es podrien fer avenços en ciència? Però s'organitza una Marató, la Marató de TV3 i molta gent, donant poquet permet aconseguir xifres molt elevades... tres, quatre, cinc milions d'euros que poden destinar-se a la recerca de malalties com el càncer, malalties neurodegeneratives... i els castellers? Com hi arriba l'enxeneta damunt, sola? No, amb moltes persones fent pinya i junts... arriben més lluny.
Doncs d'aquesta manera és com aquest any enfoquem la nostra campanya fent-nos conscients que junts, amb els amics, amb la família, amb els companys i professors... junts anirem més lluny!