26 de juny 2015

Mencions de final de curs

Aquest final de trimestre hem tingut notícies agradables pel que fa als premis.
Els alumnes Maria Pedra (4t de primària) i Josep Ma Rovira (6è de primària) han estat guanyadors del concurs Comentari Exploradors de Llibres (més informació)
Enguany, per primera vegada a primària, s'ha participat a les proves cangurs. Van haver-hi vint participants entre els cursos de 5è i 6è i vàrem obtenir molts bons resultats. Entre els participants tenim una menció honorífica a 6è ja que ha quedat 54è de més de 8.000 participants, això implica estar dins l'1 % dels alumnes amb millors resultats. És el Josep Ma Rovira.
Enhorabona a tots!