Centre concertat per la Generalitat de Catalunya. NIF: R-2500253-F. Inscrita en el Registre d’entitats religioses del Ministeri de Justícia amb el número 004967. Avís legal

divendres, 26 de juny de 2015

Mencions de final de curs

Aquest final de trimestre hem tingut notícies agradables pel que fa als premis.
Els alumnes Maria Pedra (4t de primària) i Josep Ma Rovira (6è de primària) han estat guanyadors del concurs Comentari Exploradors de Llibres (més informació)
Enguany, per primera vegada a primària, s'ha participat a les proves cangurs. Van haver-hi vint participants entre els cursos de 5è i 6è i vàrem obtenir molts bons resultats. Entre els participants tenim una menció honorífica a 6è ja que ha quedat 54è de més de 8.000 participants, això implica estar dins l'1 % dels alumnes amb millors resultats. És el Josep Ma Rovira.
Enhorabona a tots!