22 de maig 2015

Recital de poesia cantada

Interessantíssim el recital que Emiliano Valdeolivas va fer el dimarts dia 19 de maig als nostres alumnes de 3r i 4t d'ESO. Valdeolivas és professor de literatura i també un enamorat de la poesia i la música, és per això que munta petits concerts  a les escoles amb l'objectiu d'apropar la poesia al jovent de les nostres aules. El repertori estava format per textos molt coneguts d'autors importants de la poesia en llengua castellana: Bécquer, Quevedo, Fray Luís de León, Gloria Fuertes... El cantautor es va guanyar ràpidament el grup d'alumnes fent-los participar en algunes de les cançons.
Aquí teniu una petita mostra