Centre concertat per la Generalitat de Catalunya. NIF: R-2500253-F. Inscrita en el Registre d’entitats religioses del Ministeri de Justícia amb el número 004967. Avís legal

divendres, 22 de maig de 2015

Recital de poesia cantada

Interessantíssim el recital que Emiliano Valdeolivas va fer el dimarts dia 19 de maig als nostres alumnes de 3r i 4t d'ESO. Valdeolivas és professor de literatura i també un enamorat de la poesia i la música, és per això que munta petits concerts  a les escoles amb l'objectiu d'apropar la poesia al jovent de les nostres aules. El repertori estava format per textos molt coneguts d'autors importants de la poesia en llengua castellana: Bécquer, Quevedo, Fray Luís de León, Gloria Fuertes... El cantautor es va guanyar ràpidament el grup d'alumnes fent-los participar en algunes de les cançons.
Aquí teniu una petita mostra