22 de maig 2015

La radio a l'escola

Ahir es va emetre, a Ràdio Balaguer, el programa de ràdio realitzat per alguns alumnes de l'escola.
La ràdio a l’escola, és un programa dedicat a apropar la ràdio a les escoles de la ciutat, per tal de fer-ne un bon ús educatiu. L’espai compta amb la participació dels professors i dels alumnes, que són els encarregats de dur davant dels micròfons les propostes de cada escola, en un programa de ràdio que té notícies, reportatges, i entrevistes entre molts altres continguts, i tot plegat amb la finalitat que els alumnes expliquin les seves activitats durant el curs, facin la lectura d’escrits realitzats a l’escola, o bé la lectura de petits guions.