27 d’abril 2015

Setmana cultural 2015

Donada la proximitat de la diada de Sant Jordi es van organitzar a l'escola una sèrie d'activitats culturals.  El dimarts 14 d'abril els alumnes de 1r de primària van assistir a l'obra de teatre "Contes Saludables" activitat relacionada amb el Programa Thao. Aquell mateix dia alguns alumnes de cicle superior de primària i de 1r i 2n d'ESO van anar a Lapallavacara per a escriure les redaccions per al Certamen Literari  Sant Jordi 2015.
El dimecres 15 van ser els alumnes de 1r, 2n i 3r d'ESO els que van poder gaudir  de l'obra de teatre "ABADDON" de la companyia de Ricardo Frazer.
Divendres 17 va tenir lloc, al Teatre Municipal de Balaguer, la VI Gimcana Lingüística. L’activitat està emmarcada dins els Plans Municipal i Comarcal de Dinàmica Educativa. En l'organització hi ha participat el Consorci per a la Normalització Lingüística a través del Consell Comarcal de la Noguera, l'Ajuntament de Balaguer i el Servei Educatiu de la Noguera. Cada centre era representat per un equip de quatre alumnes de segon d’ESO. L'activitat consisteix en un concurs on l’alumnat ha de superar un conjunt de proves on es potencia l’aprenentatge de la llengua catalana de manera lúdica i engrescadora. El públic assistent han estat els mateixos companys i companyes de cada equip escolar. L’acte ha estat conduït i dinamitzat per Carles Gómez, cantant del grup musical “Lexu’s”.
El dilluns 20  els alumnes de1r i 2n d'ESO van assistir a l'obra de teatre, en anglès, "Home Truths", al Teatre Municipal de Balaguer.
I finalment el dimecres 22 els alumnes d'infantil van assistir a l'obra de teatre "Eureka". I els alumnes de 3r i 4t d'ESO van poder escoltar les anècdotes i els consells que els van donar dos ex-alumnes de l'escola: Elvi Mestres i Guifré Ricart.
Alumnes participants a la VI Gimcana Lingüística.