dilluns, 27 d’abril de 2015

Sant Jordi 2015

Com tots ja sabeu els dia de Sant Jordi és un dia especial on l'escola organitza diverses activitats perquè els infant i joves puguin gaudir al màxim d'aquesta diada.
Els alumnes de la llar d'infants van començar el dia amb la representació, amb titelles, de la Llegenda de Sant Jordi. El dia abans ja van fer el dibuix d'algun element de la llegenda per al concurs de Sant Jordi. Aquest dibuix també el van fer els alumnes d'infantil i de primer cicle de primària a primera hora del matí. Els alumnes de cicle mitja i cicle superior van pintar el dibuix d'un drac amb aquarel·les. I els més grans, els de secundària, van realitzar  una visita al Museu de la Noguera i tot tornant a l'escola van poder fer un tomb per les parades de llibres i roses de la plaça Mercadal i el passeig. Ells dies abans ja van escriure la redacció per al concurs. El tema: "Els dracs del segle XXI".
A partir de quarts de dotze els alumnes de secundària van ajudar a decorar corones als alumnes d'infantil i cicle inicial de primària. Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van dedicar aquesta estona a pintar mandales de Sant Jordi a la classe.
A la tarde hi ha haver el lliurament de premis dels dibuixos, les corones, les mandales i les redaccions. L'acte va estar amenitzat per les cançons del grup de Caramelles de l'Escola acompanyats al piano per l'Olga Orduna.
Aprofitem per donar les gràcies i felicitar els membres de la comissió per la seva tasca d'organització: Toni Ricart, Montse Serret, Roser Vilalta, Sílvia Villart i Guillem Gracia i Cristina Amorós.