28 d’abril 2015

Certamen Literari "Sant Jordi" 2015

El 14 d'abril a les 10 del matí es va celebrat a Lapallavacara el Certamen Literari "Sant Jordi" 2015 en el marc del XXVIII Pla Municipal de Dinàmica Educativa.
L'objectiu del Certamen és potenciar el català escrit i donar a conèixer els futurs valors literaris de la nostra ciutat, així com donar relleu a la festivitat i diada de Sant Jordi. Hi pot participar alumnat de 5è i 6è d'ensenyament primari i de 1r i 2n d'ensenyament secundari obligatori dels centres educatius de la ciutat de Balaguer.
Els nois i noies, de 5è i 6è de Primària i de 1r i 2n d’ESO, prèviament seleccionats pel seu centre, van disposar d'una hora i mitja per redactar el text, d'estructura i extensió lliures, però que havia de respondre al títol: "Una nit a la biblioteca".
Els premis es van donar a conèixer i s'entregaren el dia de Sant Jordi a les 18.30 hores a la sala d'actes de l'Ajuntament. Cada categoria i modalitat va tenir 3 treballs premiats.
En Pol Solans Videl, alumne de 5è de primària, va obtenir el primer premi en la seva categoria.
Felicitats Pol.