19 de març 2015

Hem anat al TV3 i al Camp Nou

Els alumnes de 5è I 6è vam anar d’excursió a TV3 i al camp del Barça!!
El divendres,13 de març a les 9 del matí ens vam acomiadar dels nostres pares i vàrem marxar amb l’autocar. Estàvem nerviosos i excitats!
Una hora desprès paràvem a esmorzar en un bar-restaurant de la carretera i després directes a Barcelona.
Primerament  vàrem visitar TV3. De totes les instal·lacions el que més ens va agradar a la majoria va ser: la sala de realització i producció, on treballen abans i durant l’emissió del programa; els platós on graven els programes com :”Esport 3”, “Som com Som”, “El divendres”... I també decorats que semblaven reals com la casa dels Supers! Dels platós ens va cridar molt l’atenció que eren més petits dels que es veu a la tele i que quan mires cap amunt hi ha tot un formiguer de focus penjats perquè hi hagi molta llum i no es facin ombres a la tele.
En segon lloc vàrem anar al CAMP NOU! Allí vam dinar mentre esperàvem per poder entrar. Vàrem veure el Museu de Barça , amb un munt de copes enormes , trofeus de tota classe, botes d’or, pilotes d’or i fotografies-posters de molt gols i moments importants del Club. Després vam anar als vestuaris que utilitzen els equips visitants on hi ha un Jacuzzi, “camilles” per fer massatges a la mitja part, televisor... Són grans i xulos!
Finalment vàrem acabar la visita baixant fins a la gespa del camp i veient-lo, la veritat es que impressiona, és enorme!
Abans de marxar els que van voler van comprar algun record a la botiga del Barça i vàrem marxar cap a casa. Va ser una excursió molt guai!

David Fernàndez, 5è de primària.