dimarts, 10 de març de 2015

Ens sentim bombers

El passat divendres 6 de març els alumnes de cicle mitjà, van fer una visita al parc de bombers de Balaguer, com activitat prèvia al treball interdisciplinar que ja s'ha iniciat en les aules.
Els nens i nenes van gaudir d'un dia diferent en el que van poder-se sentir com autèntics bombers. Les vivències van ser diferents des de portar els vestits, cascs, botes, oxigen fins a conèixer més profundament quin és el dia a dia del cos de bombers.
Els alumnes es van poder adonar de la importància d'aquesta feina i  molts van sortir desitjant ser bombers i bomberes de grans.
El punt culminant de la sortida, com no, va ser el moment en què els alumnes van pujar als camions de bombers amb les sirenes enceses.