02 de febrer 2015

Els alumnes de 3r d'ESO assiteixen al Ple Municipal

Alumnes de 3r d'ESO van assistir el passat dijous, 29 de gener, a la sessió ordinària del ple de l'Ajuntament de Balaguer.
La realització d'aquesta activitat s'emmarca dins l'assignatura de Ciències Socials i , més concretament, en el tema que treballa els diferents territoris (UE, Espanya, comunitats autònomes i municipis) i els seus òrgans de govern.
La professora de l'àrea va proposar aquesta idea com una activitat voluntària, activitat en què hi va participar un nombre important d'alumnes de la classe.
Només començar la sessió, l'alcalde, gratament sorprès per la nostra presència (no és habitual que un grup d'escolars assisteixi a un ple) ens va saludar, donar la benvinguda aplaudint una iniciativa d'aquestes característiques.
També volem agrair el detall d'alguns regidors que, durant les seves intervencions, se servien d'exemples per fer més entenedors els continguts dels temes tractats aquell dia.
La valoració que els nois i noies en van fer va ser tan positiva que, no ho dubteu, repetirem l'experiència.
Pensem que amb accions petites com aquesta, l'assistència a un ple municipal, fem possible que els vostres fills i filles esdevinguin persones crítiques responsables i participatives en la vida ciutadana.