dissabte, 6 de desembre de 2014

Xarxes socials segures

El passat 26 de novembre els alumnes de 3r d’ESO va participar en una xerrada molt interessant realitzada pels mossos d’esquadra sobre la seguretat d’Internet. Entre els objectius principals d’aquesta xerrada destaquen la intenció de conscienciar els adolescents dels diferents perills que s’amaguen darrere d’Internet i de les xarxes socials; a més a més també es pretén donar a conèixer algunes de les diferents activitats il·lícites més comuns en les quals poden incórrer o bé poden ser víctimes els adolescents i també alertar de l’increment de les possibilitats d’aïllament social o problemes de socialització que pot provocar l’ús excessiu d’Internet. Des del centre ens adonem de l’importat paper que juguen en aquestos temps les tecnologies de la informàtica i les comunicacions en els adolescents i volem que el nostre alumnat estigui preparat, conscienciat i tingui tots els recursos necessaris per utilitzar-les.