08 de desembre 2014

Sant Josep de Calassanç 2014

El passat dimecres dia 28 de novembre l'escola va celebrar Sant Josep de Calassanç. El dia es va iniciar, per als alumnes de primària, amb una petita obra de teatre preparada pels alumnes de 5è titulada  "I vet aquí un gat, vet aquí un gos, aquesta guerra ja s'ha fos" d'Ana Garcia Castellano. Seguidament els alumnes d'infantil i primària van anar cap al pati a esmorzar. Després d'esmorzar vam gaudir de les diferents "paradetes" que els alumnes de secundària van preparar pels més petits. Un total de 28 "paradetes": gimcana, tómbola, polseres, maquillatge, ping-pong... i fins i tot una casa de la por van fer que els nens i nenes s'ho passessin d'allò més bé. A la tarda celebració amb el lema "Som persones o bé titelles" tema de la campanya d'enguany. Lligat amb la celebració, l'Equip de Pastoral ens va proposar una activitat: el muntatge d'un titella gegant al pati que properament podreu veure... Però el més esperat potser va ser el final de festa amb una xocolatada.