dissabte, 22 de novembre de 2014

Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones

El dia 25 de novembre és el Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones i per commemorar-lo el Consell Comarcal de la Noguera, per mitjà de Servei d'Informació i Atenció a les Dones, organitza diversos tallers dirigits als alumnes dels centres d'ensenyament de la comarca.
Amb aquests tallers es vol trencar els estereotips existents encara entre els rols de gènere, fomentar la igualtat entre ambdós sexes i prevenir la violència tot fent una lectura crítica a l'ús de les xarxes socials, als contes clàssics i al tractament del color rosa, respectivament.
És per això que el passat dimecres els alumnes van assistir al taller "Les xarxes socials 2.0 i les construccions de gènere en els adolescents" la conductora del qual va ser Vanessa Gesa, responsable del SIAD del Consell Comarcal de la Noguera.