14 d’octubre 2014

Bicicletada 2014

El passat diumenge dia 12 d’octubre l’AMPA va organitzar, com cada curs, una diada familiar “La Bicicletada”. Aquest any l’activitat es va dur a terme a la tardor enlloc de la primavera.
Vam sortir de l’escola a 2/4 de nou del matí i tot i que semblava que el dia no ens acompanyaria, un cop vam arribar al monestir de les Franqueses el sol va fer acte de presència.
Vam poder recuperar forces amb una deliciosa xocolatada i els més valents encara van arribar fins a Menàrguens.
En arribar un altre cop a l’escola, es va cuinar una gran paella pels grans i macarrons pels més petits.
Va ser una magnífica diada familiar amb jocs al pati i ambient festiu.