divendres, 3 d’octubre de 2014

Benvinguda Valerie!

Un curs més participem en el Programa d'Auxiliar de Conversa. El PAC és una proposta del Projecte Escola Multilingüe de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya pensat perquè les escoles adscrites que ho sol·licitin puguin disposar d'un o més joves estudiants, per a qui l'anglès és la llengua materna i que, en marc d'un conveni de cooperació educativa, i com a formació pràctica en el camp de la pedagogia, duguin a terme tasques d'assitència que donin suport a les activitats previstes en el projecte multilingüe del centre, 25 hores a la setmana, durant pràcticament tot el curs escolar.
El passat dilluns va arribar la Velerie Fisher, provinent de Chicago, estat d'Illinois, que s'allotjarà amb dues famílies de la nostra escola al llarg d'aquest curs.
These days Valerie Fisher from USA, has started her job in our school as a language assistant. She will be with us all this school year, working with students of primary and ESO promoting and reinforcing the use of spoken English. WELCOME VALERIE!