divendres, 6 de juny de 2014

Lliurament de premis 1r concurs de vídeos d'experiments científics

El dimecres, 4 de juny de 2014, a les 17.30 h de la tarda i a la sala d'actes de l'Ajuntament de Balaguer, es va fer l’acte de lliurament de premis del 1r Concurs de vídeos d’experiments científics de la Noguera organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera.
El jurat estava format per: Anicet Cossialls, Professor de Física i Química de l’Institut Guindàvols (Lleida), Salvador J. Ribas, Director científic del Parc Astronòmic Montsec (Consell Comarcal de la Noguera), Carla Vilaseca Vilarasau, Balaguer Televisió, Pilar Prat Alzina, Inspectora d'Ensenyament i Sara Cabello Ochoa, professional de secundària al CRP de la Noguera.
En aquesta edició es van presentar 41 vídeos en els quals hi van participar un total de 134 alumnes d’educació infantil, primària, ESO i batxillerat, dels centres educatius La Noguera, Mont-roig, Àngel Guimerà, Salvador Espriu, Vedruna,  Escola Pia i INS Ciutat de Balaguer.
La nostra escola hi va presentar un total de 7 vídeos amb la participació d'un total de 19 alumnes, en la categoria d'educació secundària. Un d'aquests vídeos, "Què li passa al pes dins d'un ascensor?", de les alumnes de 4t d'ESO Alba Babot, Júlia Castellà, Mireia Giné i Carlota Gregori, va guanyar el premi en la seva categoria.
Moltes felicitats noies!

Què li pasa al pes dins d'un ascensor from Escola Pia Balaguer on Vimeo.